Odstąpienie od umowy - okulary.pl

ODSTĄPIENIE OD UMOWY - OKULARY.PL

1. Obsługa Sklepu okulary.pl dokłada wszelkich starań, aby wysyłany towar był wolny od wad i spełniał oczekiwania Klientów. Zamówione produkty są dokładnie sprawdzane przed wysłaniem.

2. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas udzielenia gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu okulary.pl. W przypadku ewentualnych reklamacji.

3. Wszelkie reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni kalendarzowych od ich wpłynięcia.

4. Sklep okulary.pl odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.

5. Reklamowany lub zwracany towar należy odesłać w ciągu 14 dni od jego otrzymania, z opisem wady na adres: OPTIKAL PHU Adrian Głębowski , 60-650 Poznań ul. Obornicka 229B/9. Reklamowany towar zostanie pozbawiony wady lub wymieniony na towar wolny od wad.

6. Klient może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sklep okulary.pl.

7. Klient ma prawo odstąpić od umowy jeśli żądanie naprawy lub wymiany będzie niemożliwe do spełnienia przez sklep okulary.pl lub wymagać będzie poniesienia przez sklep okulary.pl nadmiernych kosztów. Sklep okulary.pl może na drodze porozumienia z Klientem zaproponować mu wybór innego towaru z oferty sklepu okulary.pl, na co Klient nie ma obowiązku się godzić.

8. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu oraz wymaga od Klienta wysłania towaru do sklepu okulary.pl, koszty dostawy ponosi sklep okulary.pl.

9. Zwrot towarów zakupionych nie dotyczy towarów robionych na zamówienie wg Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Art. 38. pkt. 3) "Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (...) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb".

 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy - okulary.pl

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel